Nya lghtn.

Jag bor ju nu i min nya lght i Skurup, otroligt skönt att bo själv men samtidigt lite tråkigt :S
Men min snygging är här varje dag så det känns som att vi bor tms.
Han ska flytta in i Januari, på riktigt :D jag längtar så, älskar honom mer o mer för varje dag.
Det är så fruktansvärt mysigt med filmkvällarna vi har o sen att vi tränar tms :) de e mys ;)
Vi har köpt julgardiner & annat julpynt.
Ska bli så roligt att få sätta upp dom sen o att baka pepparkakor o lussebular.
Julen julen, den är snart här ;) hoppas att det går snabbt :D ska nog handla lite julklappar redan idag ;D

ps. kolla in denna bilden på oss som jag tog häromkvällen, ser vi trötta ut?! :P

puss puss msdarling  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0