Tjenare bloggen!

Hej hej.

Sry att jag inte har skrivit på ett tag men har varit ganska så upptagen med jobb, körningen & så festa & shoppa såklart.
Ska verkligen försöka att bättra mig.
Med körningen så går det iaf helt klart framåt (tycker själv att jag e grym) & med shoppingen går det ännu bättre :P hahaha alltid lätt & kul att shoppa ju.

Min killes syrra med barn & kille var nere från i torsdags förra veckan till igår.
Hon e så himla söt den lilla, bara 2 år med världens mest blonda hår & blå ögon!
Det första man hörde när man kom hem var att hon stod & kallade på mig men jag svarade inte & då hörde man att hon sa att hon trodde att jag hade somnat, hur gulligt va inte de? naaw ;)
Sen när jag gick upp på övervåningen så tog hon mig typ i handen & sa ska vi leka nu?
Sjuuukt gullig unge, en sån vill jag ha i framtiden. :D
Iaf så va hon ju sjuk när dom var här, feber, hosta & ont i halsen.
Det smittade ju såklart över sig till mig med en gång.
Världens sämsta imunförsvar....Därför köpte jag ett gymkort idag & började träna.
Tränade en timme med killen & hans syrra & sen blev de en cykeltur till Svaneholm.
Sjukt skönt efteråt men imorn blir de nog mindre skönt...hahaah, stolt över mig själv iaf :)
Jag har visat för mig själv nu att jag kan göra saker jag vill & jag når mina mål sakta men säkert. wiiie!

På jobbet annars har de ju gått bra, förutom att jag haft feber i början på veckan & extremt ont i halsen men idag känns de mycket mycket bättre, annars hade ja ju inte vatt & tränat :P

Ska köra imorn eftermiddag iaf i 40 min med en helt ny lärare.
Min gamla pallade inte med mig för att jag var så jobbig så hon slutade....hahaha nädå,
jag vet fkt inte varför hon slutade. :P
Nu ska vi iaf fixa lite slingor i mitt hår, jag o Ronja :D
Så ni får njuta av dagens fångst & förra veckans.


Puss Puss Msdarling





Slingor (Schwarzkopf) cellulitkräm (No7)129:- Parfym från Tiara (Party princess)329:- Den ser väldigt billig ut men de va tydligen höstens nya parfym.
Anti Age kräm (collistar)(Prov) Ögonkräm (LDB) 40:- & en provparfym från Givenchy






Det fick bli varsitt spel med, ett till mig & ett till älling.






Linne nr 1 är från H&Ms "Fashion against aids" för 99 kr,
nr 2 & 3 är spetslinnen från Vila 149 kr st.


Ber om ursäkt för att bilden blev som den blev, kameran behövs fixas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0