Bakat lussebullar & gjort knäck.

Hej hej allihop!

Jag har blivit sjukt dålig på att skriva, jag vet.

Men just nu händer de inte så värst mycket.

Snöar asmycket ute & jag o elling har kollat på film hela dagarna. :P (nästan)

Såg Inception igår o den va väl bra :D Se den!

Har bakat pepparkakor & lussebullar typ förra veckan & idag (torsdag)

har jag gjort knäck & rocky roads :) Jag tycker det är så himla roligt att baka & laga mat!

Det är en av de saker jag tycker mest om! :) Förutom min elling & min familj såklart.

Lyssnade även på en massa julmusik idag för att komma i stämning & det funkade fkt.

Så i år har jag sjukt mycket julstämning, har inte känt så här mycket jul på flera flera år.

Kan bero på att jag julpyntat hemma oxå med gardiner & stakar & tomtar :D

Btw kolla in tradera sakerna jag säljer så kanske ni hittar nåt kul ;)

Puss puss msdarling









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0